Az alábbi listában azokat a csomagjainkat gyűjtöttük össze, amelyek egy tantárgyból egy teljes tanévre nyújtanak segítséget gyermeke számára változatos feladatok, kihívások, ellenőrző dolgozatok és összefoglaló felmérők formájában. A csomagok listáját természetesen kedvére szűkítheti tantárgy és csomagtípus szerint a legördülő menük segítségével.
2500 Ft
rómaiaiaiaiai
A csomag kifinomultabbá teszi gyermeke nyelvi képességeit.
Akciónk keretében
most csak
3500 Ft
15000 Ft
Teszt 1 matek 4. osztály
Teszt 2 Felmérés, de kemény lesz
Hajrá fiúk, már csak száz ilyen van vissza
Ez a 9-es témakörrel együtt lesz feloldva
No, akkor ez tényleg az utolsó!!!
Teszt 1 Felmérő Matek
Teszt 3 mar itt tartunk
Ez az előző teszttel együtt lett feloldva, sőt, közös a dolgozatuk is!
Teszt 2 - már itt járunk
Ez pik-pak meglesz
Ebben a témakörben odavágunk mindennek!
Ez a 8-as és 9-es témakör közös dolgozata.
13000 Ft
Gyermekével ebben a témakörben a helyi értékeket, átváltásokat, számképzést gyakoroltatjuk különböző feladatokon keresztül, amelyek az önálló tanuláson túl a gondolkodási műveletek: analízis, szintézis, összefüggések felfogása kiegészítése, matematikai elemek elrendezése és az analógiás gondolkodás fejlesztésére szolgálnak.
Az I. Témazáró feladatsorban a számok írása, számszomszédok, kerekítés, pénzhasználat és római számok használata áll a fókuszban.
A szóbeli és írásbeli összeadás, kivonás elsajátított ismereteit a II. Témazáró ellenőrzi olyan gondolkodási műveleteken keresztül, mint összehasonlítás, összefüggés felfogása, kiegészítés és az erre épülő számfeladatok, valamint szöveges feladatok.
Ebben a témakörben a sokszögek, síkidomok, testek világával ismerkedünk meg. Megtanuljuk az alapfogalmakat, gyakoroljuk a geometriai elemek felismerését és a transzformációkat képi – rajzos szemléleti szinten.
Az alapkészségek közül az emlékezet: bevésés, megőrzés (rövid, tartós, állandó) és felidézés (gyorsaság, pontosság) nagyon fontosak a műveletek, azon belül az osztás elsajátításában. Ezen a szinten az irányított gondolkodási képességek közül a feladatmegoldó: logikai-algoritmikus képességek és ítéletalkotás jól gyakoroltatható. A témakör az alábbi feladatokat tartalmazza: halmazok-válogatás, sorozatok, írásbeli osztás egy- és többjegyűvel, műveleti sorrend helyes használata.
Az analízis, szintézis, összehasonlítás, összefüggés felfogása, kiegészítés, rendezés olyan gondolkodási műveletek, amelyek segítik az egész törtként való értelmezését. Képek és ábrák segítik a gondolkodást, majd törtszámok és műveletek gyakorlása után gyermekeik szöveges feladatokon keresztül próbálhatják ki a tudásukat.
A kombinatorika, nyitott mondatok témakörében ezen képességek fejlesztése valósul meg leginkább: irányított gondolkodási képességek, mint feladatmegoldó logikai-algoritmikus és összetett képességek. A gondolkodási műveletek közül, az összefüggések felfogása, kiegészítés, konkretizálás és a rendezés, számfogalombővítés százezres számkörben.
VAKÁCIÓ
blabla blabla blabla blabla blabla blabla blabla blabla blabla blabla blabla blabla blabla blabla blabla
A szóbeli összeadás és kivonás analógiás bevésése a legfontosabb alapozás az írásbeli műveletek előkészítéséhez. A témakör során megvizsgáljuk, hogy miként változik az eredmény az egyes műveletek sorrendjének változása folytán, hogyan befolyásolja a számolást a feladatban megjelenő zárójel, végül pedig szöveges feladatok segítségével tökéletesítjük a szóbeli összeadás és kivonás képességét.
A gondolkodási műveletek, azon belül az analízis, szintézis, absztrahálás, összehasonlítás, összefüggés felfogása, kiegészítés, rendezés analógiás gondolkodás használata során átvesszük a hosszúság, a tömeg méréséhez kapcsolódó ismereteket, valamint gyakoroljuk az idő mérésére vonatkozó szabályokat.
A III. Témazáró feladatai a mértékegységek és geometriai formák, testek témakörében a megfelelő tudásszintet ellenőrzi. a feladatsor tartalmaz mértékegységek átváltását, csökkenő, növekvő sorrendet, testek szétválogatását és szöveges feladatot.
Az emlékezet: bevésés, megőrzés és felidézés nagyon fontosak a műveletek elsajátításában, ezért a matematikai tudáson túl, a témazáró is ezekre a képességekre fókuszál. A dolgozat tartalmaz halmazábrát, sorozatot, írásbeli szorzást becsléssel, maradékos osztást , műveleti sorrendet írásbeli műveletekkel, nyitott mondatot és az elmaradhatatlan szöveges feladatot.
A törtek, a negatív számok és a hőmérséklet témaköreinek ellenőrzésében a gondolkodási műveletek és az irányított gondolkodási képességek, mint az összehasonlítás, összefüggések felfogása, kiegészítés, sorbarendezés, feladatmegoldó: logikai-algoritmikus képességek, következtetés valamint összetett képességek mind megjelennek a témazáró feladataiban.
A témazáró része a kerület, terület számításának gyakorlása különböző síkidomokkal, testekkel. Egy hasáb testhálójának kiválasztása, egy golyós húzás és egy nyitott mondat megoldása.
Ebben a témakörben több kisebb témakört gyűjtöttünk össze. Gyakorlatban alkalmazzuk a kerekítés legfontosabb szabályait, gyakoroltatjuk a számszomszédokat, végül pedig átvesszük a római számokat.
Az írásbeli összeadást és kivonást a konkrét műveleti gondolkodás fejlesztésével: kerekítésen, becslésen, számjegyek pótlásán, helyiértéktáblázat kitöltésén és szöveges feladatokon keresztül gyakoroljuk.
Az irányított gondolkodási képességek, azon belül a feladatmegoldó: logikai-algoritmikus képességek; ítéletalkotás, összetett képességek megértés során megtanulják a mértékegységek megfelelő használatát átváltások, pótlások, sorbarendezés, ítéletalkotás, szám - és szövegesfeladatok, valamint nyitott mondatok segítségével.
A figyelem-koncentráció, figyelem-tartósság elengedhetetlenül fontos a műveletvégzésben. A témakörben az egyjegyű, kétjegyű és háromjegyű számokkal való írásbeli szorzással foglalkozunk. A feladatok változatos módon gyakoroltatják a szorzást és a hozzá kapcsolható matematikai elemeket, mint becslés, relációs jelek használata, nyitott mondatok, ellenőrzés ellentétes művelettel.
A témakörben a hőmérséklettel, a negatív számokkal és a celsius fokkal ismerkedünk meg. A képes feladatok segítik az olyan gondolkodási műveletek alkalmazását, mint összehasonlítás, összefüggés felfogása, kiegészítés, rendezés.
Ebben a témakörben a geometriához tartozó több kisebb témakörrel foglalkozunk, így megismerkedünk a téglalappal és a négyzettel, illetve azzal, hogy ezek kerületét és területét hogyan számoljuk ki, ezenkívül foglalkozunk a téglatesttel, a kockával, a testek csoportosításával, végül pedig a felszín és a térfogat kiszámításával.
Ez a legtöbb feladatot tartalmazó témakör. Felöleli a 4. év matematika kérdéskörét a számok írása, műveletek, geometria, törtek stb. feladatanyagát. A többi témakör megszokott feladatai új köntösben.
Akciónk keretében
most csak
1000 Ft
A gondolkodási műveletek, azon belül az analízis, szintézis, absztrahálás, összehasonlítás, összefüggés felfogása, kiegészítés, rendezés analógiás gondolkodás használata során átvesszük a hosszúság, a tömeg méréséhez kapcsolódó ismereteket, valamint gyakoroljuk az idő mérésére vonatkozó szabályokat.
Az irányított gondolkodási képességek, azon belül a feladatmegoldó: logikai-algoritmikus képességek; ítéletalkotás, összetett képességek megértés során megtanulják a mértékegységek megfelelő használatát átváltások, pótlások, sorbarendezés, ítéletalkotás, szám - és szövegesfeladatok, valamint nyitott mondatok segítségével.
Ebben a témakörben a sokszögek, síkidomok, testek világával ismerkedünk meg. Megtanuljuk az alapfogalmakat, gyakoroljuk a geometriai elemek felismerését és a transzformációkat képi – rajzos szemléleti szinten.
13900 Ft
Negyedik osztály - Luxembourg - 2019/20
0 Ft
Gyermekével ebben a témakörben a helyi értékeket, átváltásokat, számképzést gyakoroltatjuk különböző feladatokon keresztül, amelyek az önálló tanuláson túl a gondolkodási műveletek: analízis, szintézis, összefüggések felfogása kiegészítése, matematikai elemek elrendezése és az analógiás gondolkodás fejlesztésére szolgálnak.
A szóbeli összeadás és kivonás analógiás bevésése a legfontosabb alapozás az írásbeli műveletek előkészítéséhez. A témakör során megvizsgáljuk, hogy miként változik az eredmény az egyes műveletek sorrendjének változása folytán, hogyan befolyásolja a számolást a feladatban megjelenő zárójel, végül pedig szöveges feladatok segítségével tökéletesítjük a szóbeli összeadás és kivonás képességét.
A gondolkodási műveletek, azon belül az analízis, szintézis, absztrahálás, összehasonlítás, összefüggés felfogása, kiegészítés, rendezés analógiás gondolkodás használata során átvesszük a hosszúság, a tömeg méréséhez kapcsolódó ismereteket, valamint gyakoroljuk az idő mérésére vonatkozó szabályokat.
A III. Témazáró feladatai a mértékegységek és geometriai formák, testek témakörében a megfelelő tudásszintet ellenőrzi. a feladatsor tartalmaz mértékegységek átváltását, csökkenő, növekvő sorrendet, testek szétválogatását és szöveges feladatot.
Az emlékezet: bevésés, megőrzés és felidézés nagyon fontosak a műveletek elsajátításában, ezért a matematikai tudáson túl, a témazáró is ezekre a képességekre fókuszál. A dolgozat tartalmaz halmazábrát, sorozatot, írásbeli szorzást becsléssel, maradékos osztást , műveleti sorrendet írásbeli műveletekkel, nyitott mondatot és az elmaradhatatlan szöveges feladatot.
A törtek, a negatív számok és a hőmérséklet témaköreinek ellenőrzésében a gondolkodási műveletek és az irányított gondolkodási képességek, mint az összehasonlítás, összefüggések felfogása, kiegészítés, sorbarendezés, feladatmegoldó: logikai-algoritmikus képességek, következtetés valamint összetett képességek mind megjelennek a témazáró feladataiban.
A témazáró része a kerület, terület számításának gyakorlása különböző síkidomokkal, testekkel. Egy hasáb testhálójának kiválasztása, egy golyós húzás és egy nyitott mondat megoldása.
Ebben a témakörben több kisebb témakört gyűjtöttünk össze. Gyakorlatban alkalmazzuk a kerekítés legfontosabb szabályait, gyakoroltatjuk a számszomszédokat, végül pedig átvesszük a római számokat.
Az írásbeli összeadást és kivonást a konkrét műveleti gondolkodás fejlesztésével: kerekítésen, becslésen, számjegyek pótlásán, helyiértéktáblázat kitöltésén és szöveges feladatokon keresztül gyakoroljuk.
Az irányított gondolkodási képességek, azon belül a feladatmegoldó: logikai-algoritmikus képességek; ítéletalkotás, összetett képességek megértés során megtanulják a mértékegységek megfelelő használatát átváltások, pótlások, sorbarendezés, ítéletalkotás, szám - és szövegesfeladatok, valamint nyitott mondatok segítségével.
A figyelem-koncentráció, figyelem-tartósság elengedhetetlenül fontos a műveletvégzésben. A témakörben az egyjegyű, kétjegyű és háromjegyű számokkal való írásbeli szorzással foglalkozunk. A feladatok változatos módon gyakoroltatják a szorzást és a hozzá kapcsolható matematikai elemeket, mint becslés, relációs jelek használata, nyitott mondatok, ellenőrzés ellentétes művelettel.
A témakörben a hőmérséklettel, a negatív számokkal és a celsius fokkal ismerkedünk meg. A képes feladatok segítik az olyan gondolkodási műveletek alkalmazását, mint összehasonlítás, összefüggés felfogása, kiegészítés, rendezés.
Ebben a témakörben a geometriához tartozó több kisebb témakörrel foglalkozunk, így megismerkedünk a téglalappal és a négyzettel, illetve azzal, hogy ezek kerületét és területét hogyan számoljuk ki, ezenkívül foglalkozunk a téglatesttel, a kockával, a testek csoportosításával, végül pedig a felszín és a térfogat kiszámításával.
Ez a legtöbb feladatot tartalmazó témakör. Felöleli a 4. év matematika kérdéskörét a számok írása, műveletek, geometria, törtek stb. feladatanyagát. A többi témakör megszokott feladatai új köntösben.
Az I. Témazáró feladatsorban a számok írása, számszomszédok, kerekítés, pénzhasználat és római számok használata áll a fókuszban.
A szóbeli és írásbeli összeadás, kivonás elsajátított ismereteit a II. Témazáró ellenőrzi olyan gondolkodási műveleteken keresztül, mint összehasonlítás, összefüggés felfogása, kiegészítés és az erre épülő számfeladatok, valamint szöveges feladatok.
Ebben a témakörben a sokszögek, síkidomok, testek világával ismerkedünk meg. Megtanuljuk az alapfogalmakat, gyakoroljuk a geometriai elemek felismerését és a transzformációkat képi – rajzos szemléleti szinten.
Az alapkészségek közül az emlékezet: bevésés, megőrzés (rövid, tartós, állandó) és felidézés (gyorsaság, pontosság) nagyon fontosak a műveletek, azon belül az osztás elsajátításában. Ezen a szinten az irányított gondolkodási képességek közül a feladatmegoldó: logikai-algoritmikus képességek és ítéletalkotás jól gyakoroltatható. A témakör az alábbi feladatokat tartalmazza: halmazok-válogatás, sorozatok, írásbeli osztás egy- és többjegyűvel, műveleti sorrend helyes használata.
Az analízis, szintézis, összehasonlítás, összefüggés felfogása, kiegészítés, rendezés olyan gondolkodási műveletek, amelyek segítik az egész törtként való értelmezését. Képek és ábrák segítik a gondolkodást, majd törtszámok és műveletek gyakorlása után gyermekeik szöveges feladatokon keresztül próbálhatják ki a tudásukat.
A kombinatorika, nyitott mondatok témakörében ezen képességek fejlesztése valósul meg leginkább: irányított gondolkodási képességek, mint feladatmegoldó logikai-algoritmikus és összetett képességek. A gondolkodási műveletek közül, az összefüggések felfogása, kiegészítés, konkretizálás és a rendezés, számfogalombővítés százezres számkörben.
Vásárláshoz kérem regisztráljon, vagy amennyiben már regisztrált, lépjen be!